30. mai 2007

kuidas üks tuline kaunitar mind vist sebib

nonii, mu ex küll ei näinud läbi klaasi, kuidas ma ta sõbrannaga suudlesin, aga see muidugi rääkis talle kõik ära ning nüüd üritab ex mind temaga paari panna. et kas ta sõbranna ikka meeldib mulle. et kas ma temaga sebima ei tahaks hakata. ja miks mitte.

samas on kuskilt maa alt tekkinud üks tütarlaps, kes esitab mulle muudkui küsimusi ja siis vahepeal kiidab mind. asi sai alguse msn'is, kus mul on igasugu rahvast (suurem osa kusjuures võõrad), aga ükskord igavusest otsustasin ühe akna lahti võtta. tavaliselt ma pole mingi helistaja, aga lühikese vestluse järel (tütarlaps oli kurb, kusjuures tavaliselt ma pole mingi lohutaja kah), otsustasin talle hoopis helistada. rääkisime natuke ja jutu lõpetuseks ütles ta, et ta ei teagi kohe, kas julgeb küsida, aga et kas me võiks äkki kunagi päriselt kah kohtuda. kärmelt läksin vaatasin ta pildid netis üle - megailus tüdruk kusjuures - ja venitasin vastuseks, et nojaaaah, noh, võib ju kah põhimõtteliselt. siis tuli mul paarinädalane eemalolek, aga nüüd mõni päev tagasi saime siis esimest korda kokku. oijeerum, täielik kaunitar. kergelt päevitunud, pikad tumedad juuksed, täiuslik figuur. ütles, et on 10 aastat balletti tantsinud. vaatasin imestunult ta lopsakaid rindu, mille peale naeris, et nojah ta on nüüd natuke juurde võtnud. "juurde võtnud"? ma olen kõike muud kui paksukeste armataja, aga sellel tütarlapsel oli küll täiesti perfektne figuur - sale talje, kuid täiesti täiuslikes proportsioonides puusad ja büst.

no hüva, ma üritan nüüd natuke hormoone allapoole suruda ja veidi asjalikum ka olla. ühesõnaga ta muudkui küsis kõike minu käest. alguses tühja-tähja, aga siis suht kiirelt juba, et kuidas mul naistega on. ekutasin midagi vastuseks ja järgmine küsimus oli juba "kas sa oled n-ö naistemees?". küsisin vastu, et oleneb keda ta naistemeheks peab. kas seda, kes petab, valetab litsi laseb või seda, kes küll samal ajal suhtleb mitme tüdrukuga, kuid on kõigiga aus ning igaühega siiras. üldiselt õnnestus mul vastusest siiski kõrvale hiilida, sest mind võidakse ju sebida ja vahest lohku tõmmata, aga tegelt olen ma enamjaolt ju ikkagi kuival. nagu siin blogiski näha on, siis olen ma ülimalt nõrk (või pigem olematu) sebija ning minu valikud seisnevad üksnes selles, kellel ma lasen ennast ära sebida ja kellel mitte.

aga sellel tütarlapsel laseks ennast küll ära sebida. iga kell. iseasi millised on pikemad perspektiivid, sest ta on juba rääkinud, et on keevaline, emotsionaalne ja temperamentne ning tuttavad on teda nimetanud nimedega "saatanlik kokteil" ja "tuline naine". ma jällegi olen suht flegma, kaalutlev ja rahulik. huvitav kui talle midagi ei peaks meeldima, kas siis hakkavad nõud lendama või? oijuudas, see veel puuduks. nojah, aga sellest kõigest on veel kaugeltki vara rääkida. hetkel toimub alles sissejuhatav lähenemine, lobisemine, seisukohtade ja maailmavaadetega tutvumine. samal ajal on meie kehakeeleline suhtlemine alles sellel tasemel, et vaatame palju silma või kui silma ei vaata, siis vahest kogemata põrkume ning mõne taolise põrkumise tagajärjel jäävadki kehaosad (tavaliselt käsivarred) vastakuti. käest kinni pole võtt ja nina vastu kaela pole surunud. lahkumiskallistus on tal selline, et kummardab juba kaugelt ja siis ühe käega kallistab. ei mingit liibumist ega midagi. suxxors. kaks korda oleme kohtunud, jalutand ja lobisend, mõlemal korral umbes kahe tunni jagu. kui graafikud klapivad, siis kolmas kord peaks tulema lähipäevil ja eks siis näeb, mis saama hakkab.

kusjuures ma avastasin, et ei teagi veel, mismoodi ta lõhnab. tavaliselt teen lõhnad alati kiirelt kindlaks. nii, järgmine kord tuleb see viga parandada.

4 kommentaari:

Jànus Robert ütles ...

Sa oled ikka väga tubli olnud! Ma viskasin su blogi vahepeal oma blog-rollist väljaa, kuna postitusi enam ei tulnud. Nüüd panin tagasi :)

Jànus Robert ütles ...

Muideks, ma tean ühte, kes vastab su kirjeldusele 100%

Anonüümne ütles ...

Jälle üks järjekordne "Sitablog" ja "Mida kuradit".

Keep going - see müüb;)

Anonüümne ütles ...

ülimalt nõrk (või pigem olematu) sebija?!??!?
lubage lahkelt muiata
vaadates huviliste rohkust, siis kui tõesti oled halb sebija, siis pead sa olema ilmselt nagu liimipaber või meepott, sest ligilendavaid kärbseid-mesilasi, kes selle nö ülimalt nõrga sebimise peale liimile lähevad, paistab olevat..

aga muidu edu :)
naisena seda kõike lugedes valdavad mind muidugi mitmesugused vastuolulised emotsioonid, aga ma üritan rõhuda selle mängulisuse poolele kaasaelamisele. ma loodan, et järgmises elus mul õnnestub mehena samuti olla hea mängur :)

 
eXTReMe Tracker