10. sept 2012

kuidas läti tüdruk minu peal oma fantaasiat realiseeris

suvel oli vaja korra ka riiast läbi käia. ega sinna otseselt asja polnudki, aga kuna igasugu easyjetid ja ryanairid ühenduvad riiaga täitsa kiiduväärselt, siis on sinnasattumine tihtipeale paratamatu.

sedapuhku olime koos sõbraga, kes on täiesti pühendunud lantija. kui ma üksi reisides nokitsen tavaliselt niisama omaette - tutvun vaatamisväärsustega, käin muzeumides, olen igapidi kultuurne jne - siis selle sõbraga koos polnud erilist muud küsimustki, kui et "naistesse" (mis btw on väljend, mida ma eales ei kasuta, aga siinkohal annab meie tolleõhtused plaanid kõige kokkuvõtlikumalt edasi).

otse meie kesklinna peatuspaiga kõrval oli mingi "pulkiems julkiems" vms nimeline öine tantsu- ja trallitare, mis oma olemuselt kangesti tartu legendaarset "zavoodi" meenutas ja seega mulle päris hingelähedane tundus. kuigi olin seal kunagi mõni aasta varem üksi käies täiega feilinud (st vaatamata eelnevatele vastupidistele plaanidele lõpuks ikkagi mitte kellegagi tutvunud), siis ei saanud ma lasta ennast sellest kõigutada, sest mis kehvasti, see uuesti.

paraku ennustas õhtu algus järjekordset läbikukkumist. koht oli tsikkidest pungil, aga ma põrkasin igal pool edasi-tagasi nagu peata kana. tantsiks sellega... räägiks tollega... aga keel oli puine ja jalad olid kanged. suurest ihnsusest ei osta ma kunagi lõbustusasutustes mingit alkoholi ning kuna ka varasem tankimine jäi tegemata, siis sellest ka kainusest tingitud suhtlemisprobleemid. vahetasin küll soojenduseks paar sõna ühega ja mõne repliigi teisega ning nõkutasin puusasid kord siin, kord seal mingis tüdrukutepundis, aga ikka ei saanud kuidagimoodi vedama. sõber samal ajal oli sõiduvees, naeratas laia naeratust ja mesimagustas siin ja seal ja kolmanda koha peal.

mingi hetk pööras minu ees ümber mingi tipski ja jäi mulle otsa vaatama. kuna mul oli mu senisest vedamatusest juba siiber, siis ma ei hakand enam pikalt mõtlema ja ütlesin "there you are, let's dance". tal oli käekotike ühes ning joogiklaasike teises käes ning minu ettepaneku peale hakkas ta elevil moega sehkendama, et "oh wait, let me give my bag and my glass to my friend". no ega midagi, trügisime läbi rahvamassi paar meetrit leti poole ja see "friend", kellele tipski oma asjad tantsimise ajaks valvata andis, oli mingi MEES! algul mõtlesin, et kui see juhtumisi just tüdruku vend ei ole, siis siin läheb veel draamaks, aga teisalt kuniks minu roll on olla tantsulõvi ning selle kuti roll on olla valvespanjel, siis on kõik tegelikult ju korras.

läti tüdruk osutus täitsa kenakeseks (ta oli just selline loomulik ning vähese meigiga kena, mis mulle kõige rohkem meeldib) ja kuna rahvamasse voolas järjest juurde, siis oli ümber kinni võtmise ja kõrva sisse rääkimisga liibukas praktiliselt ainuke võimalik suhtlemisvorm. jutu käigus selgus, et see kaasas tilkuv kutt on tema "parim sõber", kes tegelikult on teda ka juba aastaid saada tahtnud ja seetõttu on ka hirmsasti armukade ta peale, eriti veel nüüd, kui me seal nüüd liibuskit paneme. "but he's such a good friend!". yeah right... lisaks lõppes tüdrukul just hiljuti pikaajalime päris-suhe, järelikult on see saamanäljas sõber tal juba aastaid orbiidil tiirelnud. aga vaene poiss - vaevalt on ta jõudnud oma unelmate tüdruku ja aastatepikkuste märgade unenägude peakangelanna lõpuks vaba ja vallalisena kuskile "julkiems pulkiems" kõrtsu vedada ja maialt nilpsama hakata, kui tuleb mingi kuradi eestlane ja tema peab leti ääres norutades tüdruku jooki ja käekotti valvama. no ei ole lihtne see lätlase elu : )

tüdruk ise olevat päevasel ajal mingi ministeeriumitibi. kuna arvasin, ta välimuse järgi 17 kandis on, siis küsisin ka ta vanust ja oh issameie, aastaid oli tal tervelt 25! no poleks uskunudki, aga vahet pole, näo pooliest oli ta armsake ning keha oli tal just täpselt minu maitse - natuke pisem ja sale, aga selliste prantsuse stiilis ümarate prinkide rindadega, mis just sellised parajad pihutäied on ja veel natuke rohkemgi.

kui tüdruk korra nina puuderdamas käis, siis ilmus nurga tagant välja ka mu enda lantijast sõber, kes ahastust teeseldes seletas, et vat just SEDA tüdrukut oli ta kogu õhtu tegelikult ihaldanud, sest just SEE tüdruk oli tema meelest selle õhtu kogu ilusam tüdruk, aga näe kuram mina jõudsin ette ja et ma olen ikka tõsiselt "lucky bastard". vastas see siis tõele või mitte, aga see on ju muidugi kena, kui sõber sedasi enesehinnangut tõstab.

igatahes jutt, pilgud ja puudutused selle tüdrukuga sujusid igapidi ja kui väljas hakkas juba vaikselt valgeks minema, siis härrasmehena pakkusin ma loomulikult, et saadan tütarlapse tema linna teises servas asuva koduni. kuna kohale jõudes oli kell oli juba palju ja ta pidi vist hommikul suisa töölegi minema, siis pärast pisikest kehakinnitust siirdusime tema pisikesse magamistuppa magama - millest muidugi midagi välja ei tulnud, sest kord juba kõrvuti linade vahele heitnutena ei suutnud me oma käsi ja suud ja kõike muud teineteisest enam hetkegi eemal hoida.

järgneval ma taas pikemalt ei peatuks, kui välja arvata üks seik. nimelt mingil hetkel palus tüdruk mul täiesti liikumatult selili lamama jääda ning asus keelega mu oda poleerima. normaalne ju, ainult et iga kord, kui ma tahtmatult puusa nõkutasin või ta pead silitasin, sain vastuseks "don't move! lie still!". ja kui ma kuuletuda ei tahtnud, siis lõpuks juba käskivamas toonis "close your eyes and don't move at all!". um? no tegin nagu kästud, aga ausalt öeldes hakkas kogu see üleüldine lõdvestumine mõjuma ka sinna, kuhu see teps mitte poleks mõjuma tohtinud hakata. oli ikka tükk tegemist, et ühest küljest teeselda täiesti liikumatut magajat ja teisest otsast olla nii ärkvel kui üldse olla saab, aga kuna tegemist oli sõbraliku naaberriigi esindaja ilmselge fantaasia ja fetishiga teenindada magavat meest, siis tuli loomulikult püsida ülesannete kõrgusel. teisalt lõpp hea kõik hea ning kui kõrtsu konutama jäänud valvespanjel välja arvata, siis sai eesti-läti igavese sõpruse maja sedapuhku kindlasti taas ühe korruse jagu kõrgemaks ehitatud : )

BTW, olen nüüd teistkordse erandi teinud ning taas loo peategelase pärispildi lisanud. läti on eestile kindlasti lähemal kui norra, aga no kesse siin eestis neid läti plikasid ikka teab, nii et vast ei ole sellega kellegi eraelulised detailid ülearu paljastamist leidnud. pilt ise pole just kõige õnnestunum, aga teisalt illustreerib sissekannet ehk pareminigi kui mõni esinduslikum foto. kuigi pildil puhub tüdruk tegelikult oma sünnipäevatordilt küünlaid, siis just samasuguste torujate huulte ja pühendumusega ning keskendunud ilmel mäletan ma teda kõige paremini ühe teise küünla kallal toimetamas : )

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

üks loll küsimus: millest sa naistea koos olles räägid, mitte antud looga seoses, vaid üldiselt?

sebija ütles ...

üldiselt on see jutt vähemalt alguses puhas mula, aga pikemas vestluses suunan jutu tüdruku soovide ja unistuste ja üldse fantaseerimise peale. kirjeldan võimalikke olukordi ja küsin, kuidas ta neid lahendaks (näiteks kui ei peaks kunagi raha pärast muretsema, siis mida ta oma eluga teeks) või teen talle "cube" nimelise suulise isiksustesti jne. õpin teda tundma ja panen ka teda ennast mõtlema. samas ei maksa ka liiga tõsiseks ja sügavuti minna, üldine meeleolu peab olema fun-fun-fun. kui sinna vahepeale mõned tõsisemad elulised filosoofilised nüansid põimida, siis minu kogemuses on see tõhus nii vestluse ülalhoidmisel kui voodi suunas liigutamisel.

Anonüümne ütles ...

Minu jaoks on naistele lähenemise juures kõige hullem see kõige esmase tutvumise hetk, see kui astud võhi-võõrale juurde ja pead kuskilt otsa lahti tegema. Minu jaoks ongi see nagu "kontoriteibi otsa otsimine"; keerutad mõtteid peas nagu teibirulli käes aga küüs kuskile kinni ei hakka. Suurem osa oma mõtteid laidan juba eos maha, sest lihtsalt mingi ilmselgelt otsitud põhjusega jutu alustamine tundub äärmiselt totter. Mõne tutvuse olen leidnud aga need on ka alguse saanud pigem sõprade süül.

Anonüümne ütles ...

telliks veel mõned lood, suht hariv tekst

Anonüümne ütles ...

Lugesin terve Su blogi läbi ning mulle kui naisterahvale meeldis see. Su vallutused (kui nii võib öelda) on kenasti kirjeldatud ning sellist kõik-tahavad-mind-sest-ma-olen-nii-äge ei lugenud ma kordagi välja. Tahaks lisalugemist :)
N 21, Tallinnast

Anonüümne ütles ...

Uskumatu.

 
eXTReMe Tracker