9. juuni 2007

kuidas lõunamaise tüdruku liigne huvi mu maha jahutas

mõned päevad tagasi pidin selle brünetist kaunitariga kokku saama, kellest siin juttu tegin, aga temal olid mingid asjatoimetused ja lükkasime selle edasi. samas mina olin selleks ajaks juba pestud-kustud-kammitud - "all dressed up and nowhere to go" - nii et võtsin siis msn'i ette ja asusin rehitsema. kes on haige, kellel sess, kes tahab niisama puhata, kel õhtuks klubiplaanid (ja kluppi ma EI tahtnud minna). aga siis põmmdi hüppab aken lahti ja juttu teeb üks vitaalne lõunamaise päritoluga tsikk, kelle puhul ma tean täpselt, et ta mind tahab (sest iga kord kui me kokku saame, siis ta teeb mulle väga konkreetselt mittelahtilaskvat liibumiskallistust, rääkimata minu pidevast muidu-kiitmisest ja mulle laialt naeratamisest). põhimõtteliselt oli tal jutt lühike: "hei! oled seal? on sul aega? lähme jalutama?".

tegelikult olin ma seda tüdrukut seni veidi vältinud, sest ta tundus mulle sutsu paaniline. välimusel polnud tal vigagi, keskelt sale, samas lopsakas sealt kust vaja. nägu selline rõõmus ja armas ning lõunamaise päritolu tõttu üldse veidi eksootiline. nüüd ilmus ta nagu maa alt välja just siis, kui ma olin ise juba kergelt melanhooliasse vajumas (sest selleks momendiks oli juba oma 20 kaunitari mulle msn'is ennast viisakalt välja vabandanud), nii et raskes olukorras haarasin "õlekõrrest" ja ütlesin "davai!". sest mine tea, äkki on tore tüdruk? sest tegelikult ma teda ju ei tundnud. ja kuna nüüd tema peale mõeldes käis püksist ka paar tuksatust läbi, siis sellega oli asi otsustatud.

poole tunni pärast saimegi kokku ja sissejuhatavalt tegi ta mulle sellise mittelahtilaskva liibumiskallistuse, et mul oli juba tunne, et natuke veel ning hakkame siinsamas tänaval lambist amelema. ei ei, oot oot nii hästi ma teda ikkagi veel ei tunne. suutsin asja siiski sujuvalt jutustamise peale üle viia ja asusin teda küsimustega endast rääkima panema. üldiselt väga hull ei olnudki, tundus küll veidi pinnapealne lihtsamat sorti tüdruk olevat, aga... aga ajapikku selgus üks palju suurem "aga".

nimelt ta vaatas mulle nii alt üles et anna otsad. esiteks absoluutselt iga asja peale naeris. noh, eks ma ju üritan kah lahe mees olla ja vahest kildu visata, no aga NII kõva naljamees ma nüüd kah ei ole. iga väiksemgi minupoolne remark sai kui mitte suisa naerulagina, siis vähemalt temapoolse naeruturtsatuse osaliseks. sealhulgas ka need, mis üldse naljana polnud mõeldud. mai saanudki aru, kas ta tõesti leidis mu nii marunaljaka olevat või ta lihtsalt punnitas kõvasti, et ma ikka näeks, kui laheda ta leiab mu olevat. igatahes väääga imelik.

ja kui ta just mu "naljade" peale ei naernud, siis rääkis ta niisama, kui tore ja huvitav tal minuga on ja et ega mul ometi temaga igav ei ole. no püha issaristimüristus, mida ma oskan siukse asja peale öelda?

käisime siis linna peal siin ja seal ning lõpuks viisin ta korraks enda poole kah, sest lootsin jätkuvalt, et ehk saab asjast asja. vahepeal jõudis ta minu käest veel mitmel korral pärida, et ega mul temaga ometi igav ole ja ega ma temast ometi juba lahti taha saada, temal on minuga küll nii lõbus, põnev ja huvitav. aargh! iseenestest oli ta ju pandav ja iseenesest olin ma ju kiimas (ja iseenesest oli temagi kiimas, nagu hiljem näitas veel üks juba tuttavakssaanud mittelahtilaskev, liibuv ja veidi nühkiv kallistus), aga no sellise ebakindluse peale ma lihtsalt ei suuda süttida. ja ei suuda ennast ka sundida, et "noh poiss võta nüüd ohjad oma kätte ja ole mees!". sest lihtsalt ei taha. vat sellega just ei taha. sest inimene on tühipaljalt oma käitumisega (mis kõrvalt vaadates on ju igati tore - viisakas, lõbus, sõbralik, flirtiv, aupalik ja mida veel) lihtsalt kõik ära lörtsinud.

jumala eest, ma ei ütle, et tüdruk peab olema külm või suisa bitch, kaugel sellest. aga ma tahan suhelda tütarlapsega nagu võrdne võrdsega - kumbki meist ei ülbitse ega ka lömita, oleme vastastikku sõbralikud ja soosivad, vajalikul määral iseseisvad, aga samas ka teineteist toetavad. no ma ei tea, võibolla mõnel mehel ajab lömitav naine kõvaks, minul igatahes mitte.

korra juba mainisin, et viisin tüdruku lõpuks ka enda elamist üle vaatama. samal ajal tal mingid sõbrad kogu aeg helistasid, aga neile vastas ta pidevalt, et ei saa, on koos sõbraga, on külas jne. ilmselgelt ta püüdis oma kohalolekuaega pikendada ja võibolla isegi lootis, et hakkab mingit värki saama, aga... ühel hetkel ütlesin lihtsalt otsustavalt, et "ok, nüüd ma saadan su koju, pean süüa tegema ja [mull-mull veel mõned ettekäänded]. järgmine kord vaatame siis filmi või midagi". võibolla.

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kurat su blogi kipub igavaks. igasuguseid tüdrukuid on, küll huvilisi ja mitte, aga sa ei põruta ühtegi. no mis kuradi sebimine see selline on????? jäädki kuivale niimoodi lõpuks.

Anonüümne ütles ...

Ma vaatan sa ikka nii pirts, küll ei sobi kõhna tüdruk ja siis veel lõunamaine kaunitar. Sa vist ise ka ei tea mida tahad...

Anonüümne ütles ...

see pidev virisemine hakkab juba tüütama. Tundub, et vist mingi vinniline jorss fantaseerib siin ,kuidas ikka igasugu kaunitare pikalt saadab.

Anonüümne ütles ...

asi väga lihtne - ma tahan panna kellegagi, kes mulle ka vaimselt pinget pakub. või siis kellegagi, kes minust niikuinii eriti huvitatud ei ole. sest kui tüdruk on minust huvitatud, mina temast ei ole, aga ma panen temaga ikkagi, siis see pole tema suhtes aus. olen seda teinud, aga üldiselt tekitab see probleeme rohkem, kui asi seda väärt on.

ja see siin pold ka mingi lõunamaine kaunitar, lihtsalt lõunamase päritoluga tütarlaps. ühes teises sissekandes mainitud brünett kaunitar on hoopis teine teema ja tema pakub mulle pinget küll ja veel, aga seni meil alles käest-kinni-käimise ja teineteise-vastas istumise tase.

Anonüümne ütles ...

jah, pipar olen ma küll. kui unustada ära, et väljaspool ja pärast panemist on ka muu elu, siis võiks ju põhimõtteliselt igaühega panna. aga kuna see paraku nii ei ole, siis ma ikka väga valin, kellega panema hakkan.

tegelikult õigem oleks muidugi see, et ma mitte ei pipardaks siin nende vahel, kes minust ise on huvitatud, vaid sebiks ikkagi neid, kes mu kriteeriumidele juba sissejuhatavalt vastavad.

no õnneks brünett kaunitar (kuigi sissejuhatava liigutuse tegi tema) pakub tõesti nii füüsilist kui vaimset pinget ja see asi tuleb ära teha. kahjuks enne reedet pole aega tegelada, aga siis tuleb küll kätte võtta.

Anonüümne ütles ...

kuramus, sa oled viimasel ajal ikka väga produktiivne olnud. au ja kiitus!

pipardamise koha pealt olen sinuga ka täiesti ühel nõul - tuleb ikka väga hoolikalt valida keda, kuna ja kus panna. hoiab üleliigsed ja mõtetud probleemid ära.

hoian sulle brüneti kaunitari koha pealt pöialt.

Anonüümne ütles ...

kas sina oledki Janus Robert, mh? :p

Anonüümne ütles ...

tuli üks vana meremeeste tarkus meelde: kes valib, saab lihtsalt vähem...

Anonüümne ütles ...

mina arvan, et oluline on kvaliteet, mitte kvantiteet.

naistesebija ütles ...

ei ma ei ole janus, aga ma olen kindel, et ta tuleb veel tagasi. ning kardina tagant jälgib ta praegu meid kõiki:)

Anonüümne ütles ...

no ega ma juures olnud ega tea, kuidas asi täpselt oli, aga USU, mitte alati, kui sul selline mulje jääb, ei pruugi naised sinust muul tasandil kui lihtsalt kepitegemine huvitet' olla. ehk on lihtsalt sellise suhtlemislaadiga?

üks muidu piisavalt kogenud ja muidu tark meesterahvas oli millegipärast veendunud, et ma teda 'endale' tahan. siiani ei saa aru, mispärast.

nii et, mehed, ego maha ja take it easy :)

naistesebija ütles ...

okei, ma's üritan edaspidi vähem pipardada. a kui mõni seetõttu ennast mulle kaela riputama hakkab, siis...!:)

Mariliis ütles ...

Mulle hakkas ka tunduma juba, et Janus Robert mängib vingerpussi ja on oma peakontori kinni pannud ning tegutseb nüüd (ainult) siin :) Loodetavasti ma muidugi eksin.

Üks soovitus - see must taust on väga väga halb silmale lugeda. Palun tule oma lugejatele vastu ja pane mingi teine kujundus, muidu me jääme pimedaks.

Maria ütles ...

Igav sul just pole...

Anonüümne ütles ...

Jah, ma olen veidi aega kardina taga. Blog läks liiga isikuliseks. Ma ei saanud siin üles tunnistada, et deidin korraga ühte Miss Estoniat ja ühte Gulf Airi (Bahreini lennufirma) stjuuardessi. Ma oleks vahele jäänud, samas soovisin olla aus. Aga Sebijale jõudu, blog on asjalik. Kui brünett baleriin on M.U. , siis palun jäta ta rahule, eks.

raido ütles ...

sinine taust ka on kammiv .. valget on päeval tööl hea chill lugeda .. aga õhtul kammiv .. mingid halltoonid taustaks vbla .. aa ja päris lahe blog peaks mainima ..

Anonüümne ütles ...

Khm, möla.

Anonüümne ütles ...

tere janus! seda ma arvasingi, et tegelikult hoiad sa asjade käigul silma peal:)

aga mis on M.U.? kellegi initsiaalid? pean tunnistama, et ma ei tea tegelikult üpris paljude oma tuttavate tütarlaste pärisnimesid. olen nendega kuidagi selliselt kas kuskil pidudel tuttavaks saanud, et see ühe korra öeldud nimi lihtsalt ununes või siis netis, kus teangi neid ainult nende kontonimede järgi. ka praegu pean tunnistama, et brüneti baleriini kohta tean ainult tema kasutajanime.

eesnime oleks siiski viisakas teada muidugi, aga perekonnanimesid ei hakka ma tavaliselt enne kui järgmisel hommikul küsima (sest see on lihtsalt elementaarne, et inimene teab, kellega ta seksinud on).

no ma nüüd vaatasin brüneti baleriini kontot, aga targemaks ei saanud, oma nime ta seal igatahes ei ütle. pean vist järgmine kord tema käest küsima. see saab küll pull lugu olema, ise oleme juba mitu korda jalutand ja käest kinni hoidnud ja siis: "eem kuule, missu nimi üldse on?":) teisalt, mul on tunne, et ta vist polegi seda mulle kunagi öelnud, seega kust ma seda siis peaksingi teadma?

ah ei tegelt ma ilmselt teen sellise nükke, et "oh näita oma passipilti!" vms ja eks ma siis kõõritan sealt lugeda:)

Anonüümne ütles ...

sinu sebimise tempo juures ei jõua sa küll kellegi perekonnanime küsimiseni :d

Anonüümne ütles ...

naistel on veits kiiks passipildi näitamisega.
ehk siis kutsu parem õhtul istuma kuhugi ja looda et dokumenti küsitakse.

 
eXTReMe Tracker