11. jaan 2007

esimene sebimine (nastja) - järeleaitamistunnid

kirjutasin eile õhtul nastjale, et kluppi ma ei tule, kuna pole eriline klubitaja (pealegi vastasel juhul oleks asi juba liigagi "käimise" moodi hakanud tunduma), aga et tulgu ta järgmine kolmapäev minu poole ja ma õpetan talle, kuidas kutte sebida, sest praeguse seisuga teeb ta seda ikka väga valesti. täna ta vastaski, et tal tõepoolest pole halli aimugi, mida tegelikult peaks tegema või kuidas see asi käib. aga et ta tuleb siis järgmine kolmapäev - ja et kas ma hakkan talle siis õpetajaks?

no mis õpetaja mina nüüd olen. teisalt, ma võiks ju lasta tal näiteks sellise nimekirja koostada, kus esiteks on kutid, kes talle meeldivad (sest ega ma ju ainuke ole), teiseks on kutid, kellele tema (vähemalt enda meelest) meeldib ja kolmandaks on kutid, kellega tal vastastikune meeldimine on. ja siis anda talle koduseks ülesandeks sealt järjepanu sebima hakata. ja vahest võib ka minu juures järeleaitamistundides käia. see asi võiks isegi päris lõbus olla:)

2 kommentaari:

Turbotigu ütles ...

see on ikka tase, see ettepanek õpetada:)
tehku siis meestesebimisblogi ka juba, kui ta muus osas õppust võtab.

Anonüümne ütles ...

nüüd sa tõmbasid endale küll jama kaela..

 
eXTReMe Tracker