4. jaan 2007

esimene sebimine (nastja) - roheline tuli

kirjutasin nastjale, et davaiks laupäeval siis. ja juba sealt tuligi rõõmus vastus, et "väga hea!".

hmm, aga laupäev on alles ülehomme. täna ma alles vaevu paranen külmetusest, aga homme ilmselt viskun juba aktiivsesse ellu, vaja linna peal asju ajada ja särki-värki. äkki sebiks sealsamas asjaajamiste käigus midagi? polegi kunagi proovinud kedagi sedasi käigu pealt rajalt maha võtta. häbelik ja tagasihoidlik nagu ma olen. enne ikka kurameerin kirja teel, siis kurameerin linna peal ja siis alles kurameerin küünlavalgel.

aga see blogi on nüüd nagu saatan, millele on vaja ohver tuua. ja ohvriks olen mina ise, kes ma homme peaks enne ülehomset esimest pärissebimist ühe poolsebimise tegema. kusjuures mul pole aimugi, milles see poolsebimine võiks seisneda. aga noh, teen mõne võhivõõra naisinimesega juttu ja eks siis näeb, kas õnnestub hormoonid pöördesse ajada või mitte. kõige tõenäolisemalt minu omad lähevad ja temakese omad ei lähe.

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker