9. jaan 2007

teine sebimine (pille) - sissejuhatus

keset netis lugemist hüppas mul eile msn'i aken lahti ja üks tütarlaps küsis, et "mis teed?" (kui originaalne eksole). sain kohe aru, et sellest algab teine sebimine. ühesõnaga pille on: sale, pikajalgne, pikad heledad juuksed, kuldsõrmused, kaelakeed, miniseelikud. selline tõmbab klubis mehi nagu kärbseid. esimest korda kui teda nägin, siis vaatasin küll, et oi on ikka ilus küll. kuigi üldiselt ma üritan ennast ilu suhtes immuunse hoida ja alati ka mingeid vigu leida, et kainet pead hoida. õnneks pole temagi täiuslik - näiteks on ta suts liiga sale. mõni, kes teda keel pikkas vaatab, ütleks selle peale kindlasti "habras", aga ma üritan asja rahulikult vaadata ja ütlen "kondine".

ühesõnaga pillel oli töö juures igav ja mõtles, et teeks minuga juttu. ei teagi, miks ta minu just välja valis, aga noh kama. ega me mingid lähedased tuttavad eriti ei ole, niisama tuttavad pigem. aga ma asusin kohe asja kallale. pille: "mis teed?". "uurin siin, kuidas arvutis kõrgresolutsioonilist videot vaadata". järgnes pikk kirjeldus, kui äge see on. mis lõppes lausega "tule vaata kah!". "oi täna ma ei saa, mul töö lõpeb hilja (mull-mull, whatever)". ühesõnaga pika ekutamise peale ta siis arvas, et ta homme (ehk siis täna) tuleb. nonäis. ma igaks juhuks võtsin põrandalt tolmu ära, aga ega ma väga hinge kinni ei hoia. me pole varem isegi linnas kokku saanud ja nüüd ta peaks otse minu juurde koju tulema. ausalt öeldes oleks see ühe tüdruku poolt ikka tohutu julgustükk - minna mingi suht võõra poisi juurde otse koju, ammugi kui tütarlaps ise on täitsa pandav (ja ta tõenäoliselet ka teab seda). nii et ma ülde ei imestaks, kui kogu see asi ära jääks.

teisest küljest kuigi välimus on tal suht viimase peal, siis jutu järgi tundus ta msn'is... selline igavlev ja pirtsakas. ei ütleks, et selline iseloom mu lemmikute hulka just kuulub. nagu öeldud, minu eesmärk pole keppens, minu eesmärk on, et kellegagi koos tore oleks. isegi kui ta juhtub täna tõesti tulema, siis minu huvi osas saab määravaks ikkagi see, mis juttu ta ajab ja mis iseloom tal tundub olevat. eee... st ma loodan... sest tont teab, nastjaga mul kiskus ju kah tühipaljast käesilitamisest püksis kitsaks, kuigi jutt oli tal harju keskmine (ja välimuski kaldus pigem tatu-liku armsuse kui klassikalise ilu suunas).

ühesõnaga näis, mis hormoonid asjast arvavad (juhul kui neile täna üldse mingi võimalus antakse).

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker