4. jaan 2007

esimene sebimine (nastja)

esimesena võtan nimekirjast ette tüdruku nimega... kusjuures ma isegi ei tea, mis ta nimi on. ma olen teda ainult ühe korra ööklubis näinud, kus ta lava eest tanel padarile näppu viskas. meil oli ühe konkreetse asja pärast tarvis maile vahetada (asjaosaliste anonüümsuse huvides ei saa ma seda hetkel täpsustada), aga pärast seda hakkas ta mulle kirjutama stiilis "kuidas läheb? mis teed?" ja sellest ma järeldasin kiirelt, et ta on minust huvitatud. nüüd kui ta viimati mulle kirjutas, et "kuidas sul aastavahetus läks?", siis ma vastasingi, et "kuna sa oled minust ilmselgelt huvitatud, siis saame parem kokku, sest minu seisukoht on selline, et igaühele on viisakas vähemalt võimalus anda". kõlab ilmselt natuke ülbelt, aga ta vastas "oh väga tore!" ja kohtumine oligi kokku lepitud.

see oleks pidanud eile toimuma. aga ma jäin haigeks. täna on juba kobedam olemine ja võibolla siis homme saab see asi teoks, teisalt see pole esimene kord, kui ma tahtlikult või tahtmatult sellistelt kohtumistelt alt olen ära hüpanud. viimase aasta jooksul on seda juhtunud 4-5 korda, iga kord suht samamoodi: lepin minust ilmselgelt huvitatud, kuid mulle sisuliselt võõra tüdrukuga kohtumise kokku ja siis viimasel hetkel on alati mingi põhjus, miks ma minna ei saa. aga kasvõi selle blogi pärast katsun selle asja sedapuhku lõpuni viia:) võibolla osaliselt seetõttu hakkasingi blogitama.

vaatasin nüüd vahepeal spetsiaalselt tüdruku kontost järele, mis ta nimi on, aga siis meenus, et kõik pidi ju anonüümne olema, seega nimetagem teda (ot ma vaatan ta pilti)... nastjaks. kusjuures tal on täitsa eesti nimi, aga ma arvasin, et ta on venelane. ta on selline pisike ja armsake. mitte mingi megakaunitar, aga armas, meenutab natuke neid vene popduo tatu plikasid. saatsingi talle nüüd kirja, et davai laupäevaks olen vast terve. näis mis vastab.

Kommentaare ei ole:

 
eXTReMe Tracker